2η ημέρα
Στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας
Να
παρατηρήσουν τα φυτά κατά κατηγορίες , να προβληματιστούν και να καταγράψουν τα
χαρακτηριστικά του καθενός.
Να αντλήσουν πληροφορίες από έντυπα και εποπτικό υλικό που παρατίθεται εμπρός
τους.
Να ανακοινώσουν τις παρατηρήσεις τους στην τάξη.
Να εργαστούν σε ομάδες με ασκήσεις εμπέδωσης.
Να δημιουργήσουν το δικό τους φυτολόγιο.
Βήμα 1o

Επίσκεψη στον
πάγκο με τα φυτά του δάσους.
|
Βήμα 2ο

Επίσκεψη στον
πάγκο με τα φυτά που καλλιεργεί ο άνθρωπος.
|
Βήμα
3ο

Επίσκεψη στον
πάγκο με τα αρωματικά φυτά
|
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ
Δέντρα
Όνομα δέντρου
|
πλατύφυλλο |
βελονοειδές
|
αειθαλές |
φυλλοβόλο |
κωνοφόρο\ |
πλάτανος |
|
|
|
|
|
πεύκο |
|
|
|
|
|
καστανιά |
|
|
|
|
|
λεύκα |
|
|
|
|
|
έλατο |
|
|
|
|
|
βελανιδιά
|
|
|
|
|
|
Αρωματικά – Φρύγανα -
Βότανα
-
Οι μαθητές τοποθετούν
διάφορα φυτά της άνω κατηγορίας σε
στήλες.
( βασιλικός , ρίγανη , τσάι του βουνού , τίλιο ,
μέντα , λεβάντα …)
Εσπεριδοειδή
Οπωροφόρα
-
Ανακαλύπτουν σε κρυπτόλεξο καρπούς οπωροφόρων δέντρων.
Ρ
|
Ο
|
Δ
|
Α
|
Κ
|
Ι
|
Ν
|
Ο
|
Μ
|
Α
|
Κ
|
Λ
|
Χ
|
Ο
|
Μ
|
Ψ
|
Δ
|
Η
|
Η
|
Α
|
Σ
|
Υ
|
Κ
|
Ο
|
Λ
|
Φ
|
Λ
|
Π
|
Η
|
Ν
|
Ω
|
Ζ
|
Β
|
Ξ
|
Τ
|
Ο
|
Τ
|
Ρ
|
Μ
|
Β
|
Γ
|
Φ
|
Χ
|
Μ
|
Σ
|
Γ
|
Ε
|
Κ
|
Α
|
Σ
|
Τ
|
Α
|
Ν
|
Ο
|

|