ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Για την ΣΤ’ τάξη δημ. σχολείου - Β’ τρίμηνο 2017 προς τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης 12ου δημ. σχ. Βόλου 2017 :
Εδώ περιγράφονται οι δύο < 2> πρώτες εργασίες του β’ τριμήνου για την ΣΤ’ τάξη 2017 και προτείνονται να ανοίγουν στην ιστοσελίδα λόγω ανάγκης σύνδεσης στο διαδίκτυο των βίντεο που θα σας βοηθήσουν να δείτε από κοντά τα στάδια κατασκευής ανθρώπινης φιγούρας με σύρμα & αλουμινόχαρτο. (Δεν εκτυπώνετε αυτό το φύλλο, το διαβάζετε και το παρακολουθείτε μόνο διαδικτυακά.) Αφορμή είναι η ενότητα που είχαμε ξεκινήσει πέρυσι προς τη λήξη του σχολικού έτους με αναφορά στο σύγχρονο γλύπτη και ζωγράφο Alberto Giacometti:
Σύντομη αναφορά μέσα από τα έργα του στο βίντεο της επόμενης διαφάνειας: Κάντε διπλό κλικ στην επόμενη εικόνα. Εάν η αναπαραγωγή δεν ξεκινά αμέσως επιλέξτε ότι «αναγνωρίζετε το περιεχόμενο και να επιτραπεί η αναπαραγωγή». https://www.youtube.com/watch?v=JzClqvF0NYc σε περίπτωση που συναντήσετε δυσκολία στο άνοιγμα.
Μία από τις ομάδες της περσινής Ε’ τάξης πρόλαβε να στήσει με τις φιγούρες αυτές ένα μικρογλυπτό, όπως φαίνεται στις επόμενες εικόνες πιο κάτω.
Τα θέματα μπορούν να είναι μία σκηνή από ένα σπορ, χορευτικό στιγμιότυπο, ή οτιδήποτε άλλο. (Πχ: μία φιγούρα προσπαθεί να βάλει καλάθι σε μια μπασκέτα, ενώ δύο άλλες φιγούρες τη μαρκάρουν .Π.χ. τρεις φιγούρες παίζουν τάπες στο πάτωμα) . Αυτή θα είναι η δεύτερη εργασία του τριμήνου η ομαδική .
Εικόνα SEQ Εικόνα \* ARABIC 1 ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗς Ε' ΤΑΞΗΣ σχ. έτους 2016 Εικόνα SEQ Εικόνα \* ARABIC 2: εργασία της Ε' τάξης σχ. έτους 2016
Για τη πρώτη εργασία κάθε μαθητής/ - ήτρια θα κατασκευάσετε μία μόνο φιγούρα εστιάζοντας να λυθούν οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε πέρυσι : πώς να τυλιχτεί το αλουμινόχαρτο γύρω από το σύρμα σταθερά( δίχως να το κολλήσουμε με κόλλα) . Ακολουθούν βίντεο και λήψεις από κοντά που δείχνουν κάθε βήμα με λεπτομέρεια.
Εάν η αναπαραγωγή δεν ξεκινά αμέσως επιλέξτε ότι «αναγνωρίζετε το περιεχόμενο και να επιτραπεί η αναπαραγωγή».
ulr: https://www.youtube.com/watch?v=NI7RXFpBg38&list=PLw6o3gk5hsW2dniTJ6X3inic7W5YMZEgA
σε περίπτωση που συναντήσετε δυσκολία στο άνοιγμα.
ΚΑΙ οι ΤΡΕΙΣ ΦΑΣΕΙΣ της ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ φαίνονται καθαρά στη παραπάνω λίστα αναπαραγωγής. Αν προτιμάτε να ανοίξετε ξεχωριστά την κάθε φάση :
Για τη Φάση 1: https://www.youtube.com/watch?v=NI7RXFpBg38 Για τη Φάση 2: https://www.youtube.com/watch?v=85M6RbxlDEc Για τη Φάση 3: https://www.youtube.com/watch?v=rJQ8DZ7-l34
Στη τελευταία φάση θα φτιάξουμε μια βάση από κουτί ή χαρτόνι , πάνω στην οποία θα στηρίξουμε το μικρογλυπτό.
Για να φτιάξουμε αυτή τη βάση ( σχήμα, μέγεθος) πρέπει να έχουμε αποφασίσει περίπου το θέμα και τη σύνθεση της ομαδικής εργασίας.
Για τη βάση του γλυπτού διαλέγουμε ένα κουτί συσκευασίας που δεν χρειαζόμαστε . Αν δεν έχουμε κουτί μπορούμε να φτιάξουμε δική μας βάση με χαρτόνι
κιβωτίων ( cardboard) . Οδηγίες για τη κατασκευή τέτοιας βάσης βρίσκουμε στο σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=-n22aZhlBF4 Δηλαδή αυτή
είναι η 4η φάση.
Οι οπτικές οδηγίες στα βίντεο είναι αρκετά καθαρές και αρκούν για την κατανόηση της κατασκευής . Η αφήγηση είναι στα αγγλικά, αλλά για όποια απορία έχετε τη λύνουμε στο μάθημα από κοντά. Αυτές θα είναι οι δύο <2> ……από 4 ή 5 εργασίες του β’ τριμήνου.
Καλή επιτυχία !!!
Για το μάθημα των Εικαστικών Φ.Χ. Καφίδα Εκπ/κός ΠΕ08
|